Domowy hamburger czyli zdrowsza wersja tego kupionego na mieście. Można je przygotować w domu i na działce na grillu. Wystarczy tylko przyszykować mięso  i dodatki. Wszystko zajmuje 20 minut.
Polecam kupić dobrej jakości mięso. Może być wołowina, z indyka lub wieprzowina, zależy od podniebienia. Moja ulubiona wersja to mięsko wołowe.

Składniki:
500 gr mięsa mielonego wołowego, rostbef
1/2 małej cebuli
sól, pieprz
papryka mielona ostra
papryka mielona wędzona
musztarda dijon
czosnek
natka pietruszki

Cebulę pokrój w drobną kostkę, natkę posiekaj i dodaj do mięsa. Dodaj pozostałe składniki i dobrze wyrób mięso. Można je przygotować dzień wcześniej, żeby dobrze przeszło przyprawami. Następnie uformuj hamburgery i upiecz je w piekarniku lub na grillu. Czas pieczenia zależy od stopnia wysmażenia hamburgerów.
Z podanej ilości mięsa wychodzą 3 hamburgery.

Wartości odżywcze 1 hamburgera:
Kalorie: ok. 250 kcal
Białko: ok. 30 gr.
Węglowodany: ok. 3 gr.
Tłuszcz: ok. 10 gr.